Bugün genel muayeneye geldik normalde ama dünden beri ağrım çok fazlaydı nstdede sancı çıktı biraz alttan muayene de açılmam olduğunu söyledi doktorumuz 4 cm hemde inanamadım resmen dünde ilişkiye girmiştik o mu tetikledi acaba diye düşnğmiyo değilim normal bekliyoruz şuanlık yatış verdiler ,çok stres yaptım dua edin olur mu Allah razı olsun şimdidennn