eylulmomm 30.haftadayim ben de yapıyorum bunları. Ama bir günde hepsini birden yapmıyorum yoksa belim çok ağrıyor. Dahiliye doktoru şey demişti bana bir iş yaptıktan sonra en az 40 dk - 1 saat uzan. Alışverişe de gidince maksimum 1 saatten fazla ayakta kalma. Buna dikkat etmeye çalışıyorum. Öğleden önce başlıyorum, makineye çamaşır atıyorum o arada kahvaltı yapıyorum, sonra evi topluyorum ve robotu çalıştırıyorum o arada ben de toz alıyorum ve yatıp dinleniyorum. Sonra balkonu silip çamaşır asıyorum tekrar dinleniyorum kahve falan içiyorum sonra yemek hazırlamaya başlıyorum. Böyle böyle gün içinde işleri bölerek yapıyorum. Ertesi gün toz falan almıyorum mesela ya da çamaşır asmiyorum ama yerleri siliyorum. Banyo zaten her gün yapılıyor söylememe gerek yok.