37 hafta bitene kadar ben de aynıları iki güne bir yaptım. Üstüne yürüyüşe de çıkıyordum. 9. Aya girer girmez bence bırakmalısın. Zaten sonrasında itme, çekme, uzanma ve kaldırma pozisyonları önerilmiyor ev vs süpürmemelisin. Hafif tempoda 15 20 dk lık yürüyüşler öneriliyor.