girl_boy_annesi Deletedmom83940 şaka mı yapıyorsunuz dedim ne şakası pipisi görünüyor birtane daha böyle güzel bir kız olsaydı ya dedi (Kızım yanımdaydı) araştırdım herkese böyle şaka yapıyormuş ama hoş değil ya
Deletedmom83940 girl_boy_annesi doktorunda laubalisini ilk defa gördüm hayır bilmeyen biri ağzını yüzünü kırsa doktora şiddet olur bu sefer
Deletedmom83940 HuyumKurusun_ yok canım tahminde bulundu ama tanıdığım iki kişiye de önce kız sonra erkek demiş kafamız karıştı o yüzden
Deletedmom83940 TinyBabys sağlıklı olsun yeter ikisi de yok farketmiyor ama artık alışveriş yapmak istiyorum görüyorum hoşuma gidiyor alamıyorum üzülüyorum sonra
A_r_m_i07 Deletedmom83940 mutlaka soracaktır önce nerede kontrol oluyordun diye kan tahlili istiyeceğini sanmıyorum .
Deletedmom83940 HuyumKurusun_ işte gidicem yarın zar zor buldum devlette randevu yok hiç iki tane özel hastane var burda bir de devlet
A_r_m_i07 Deletedmom83940 ocağa geliyor doğum o yüzden battaniye ufak oyuncak vs ördürmek istiyorum bende
Deletedmom83940 A_r_m_i07 benimki de ocak ben hallettim battaniyesini bi tane kendi battaniyem var bebekliğimden kalma onu alıcam bir de halam yaptı 😊
A_r_m_i07 Deletedmom83940 ay ne güzel ya 🥰 benim kendimin birşeyi yok fakat kendi ördüğüm 2 elbise ve 2 bandana var 1tanede patik baya uzun zman oldu öreli bekliyor sandıkta giydirmek nasip olurmu derken Rabbim nasip etti ocağa denk geliyor
A_r_m_i07 Deletedmom83940 ay bunun içine güzel bir bez astar diktirin sıcacık tutar bebeğinizi çok güzel olmuş 🤗
A_r_m_i07 Deletedmom83940 ay bende şal başlamıştım 2 yumak bitince sıkılıp bir köşeye koymuştum hemde krem simli bir şal onu kendime değilde kızımın düğününe mı saklasam 😂😂