Deletedmom83940 ay o durumlar bana denk gelmedi allahtan. Neyse o çıktı. Şansıma doktorlarım hemen gördü tecrübeye de dayalı. Ve bebeğe de bağlı tabi. Basıma gelse üzülürdüm o haftalarda o belirsizliği yaşayınca. Kız sa kız. Erkekse erkek demelerini isterdim sonra anneler çok üzülüyor. Hazırlık yapan var erkenden