Fatoskty merhabalar 30 haftalık hamileyim gebeligimden önceden beri vardı doktorumun son verdiği ilaçlar ile çok hafifledi şuan iyiyim hamileligimden beri anca iyi olduğumu hissediyorum bu konuda ayrıca doktorla görüşmüş biri olarak gebeliginizin başından beri enfeksiyonunuz varsa bebeğe zararı olur veya erken doğum ihtimali taşırsınız, enfeksiyon ilerlemediği sürece bebeğe herhangi bir zararı yok mutlaka kendi doktorunuza bunu bildirin gerçekten gebelikte enfeksiyon zor bir süreç o kadar ilaç kullanmaktan bıkmış biri olarak en son kullandığım 2 ilaç (3 günlük kullanim raporlu) çok hafifletti ve bol bol su içmeye devam edin