Minik1Civciv minipanda bende 7 gün kala erken gebelik testi yaptım çıkmadı bat 31 o zaman bana da yorum yap bacı kalayım hamile iki kaybım var
Deletedmon099282 Nurem20 belirtim var desem psikolojik olacak açıkçası adet olmadan bir belirti olacağına inanmıyorum ben
Deletedmon099282 Nurem20 beyin uyduruyor hamile kalmak istediğimiz için 😂 adet gününe bekleyemiyoruz ki :(
Kubra-2363 Bat 28-30 kasetlerde silik cıkıyor ama 2 gün önce erken gebelikte yaptım yine silik çıktı bugün yapıyorum erkende cıkmıyor kasette cıkıyor kafayı yemeye ramak kaldı kasık ağrısı sık idrar falan onlar devam ediyor
Nurem20 Deletedmon099282 gerçekten öyle ama of ayrı bir belirti bir şey olmalı 🤣hava sıcak çok su içiyorum sonra diyorum aaa gebelik belirtisi mi sık idrar 😂🤭