Deletedmon099282 Bu ay çok test yaptım kendı kendıme karar aldım yapmıcam diye ama duramıyorum tabi 😂
Kubra-2363 Deletedmon099282 bende test yapmada kendi rekorumu bu ay kırdım galiba kuruyunca silik cıktı bazılarında kafamı karıştırdı
hepoyleolurzaten Deletedmon099282 Ben 6 gün öncesinde yapmıştım silik çizgi çıkmıştı 🤗 Umarım sizinde gönlünüzden geçtiği gibi olur 🙏🏻🌸
Deletedmon099282 Kubra-2363 bu testlere verilen paralar 😂 on dk dan sonrasının önemi yok diyorlar inşallah bizim de yüzümüz Güler
Minik1Civciv minipanda bende 7 gün kala erken gebelik testi yaptım çıkmadı bat 31 o zaman bana da yorum yap bacı kalayım hamile iki kaybım var
Deletedmon099282 minipanda carsambaya kadar regl olmayalım da yapalım 😂 ya benım karnımda kıpırtılar var ama regl mi olcam bilmem içerde bir şeyler oluyor ama ne olduğunu bilmiyorum 😂
Deletedmon099282 hepoyleolurzaten çok teşekkür ederim dualarınızı bekliyorum inşallah benim de sizin gibi yüzüm güler sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah rabbim 💞
hepoyleolurzaten Deletedmon099282 Merak etmeyin dua edeceğim 🤗🥰 Teşekkür ederim, ben doğum yaptım, oğlum 11 aylık olacak 🥰 Rabbim sizede nasip etsin, kucağınızı boş bırakmasın İnşallah 🙏🏻🌸
Deletedmon099282 hepoyleolurzaten maşallah Allah hep güzel günlerini göstersin inşallah 🙏 teşekkür ederim ilginize 💚