berceste5155 Xhal ben gebelik beklemediğim için daha erken tahlil vermedim tirodim yükseldi zannedip doktora gidiyordum meğerse gebelikten yükselmiş tirodim 20. Gün de doktorum bir daha test ver bu tiroidden adetin gecikmez dedi diye vermiştim
karpuzz esmaozdemir76 oo baya geçmiş zaman aradan 1 ay nerdeyse sevindim adınıza inşallah bizede nasip olır :)
esmaozdemir76 karpuzz aynen çok geçti düzensiz adet olduğum için nasılsa negatif diye hiç kafaya takmamistim
Nurklcc karpuzz ben suan 8 gün olmadım 4 gün geçince test yapmıştım negatif çıktı sonra yapmadım yarın kan vericem bakalım hayırlısı
Nurklcc derinnguney karpuzz ben mayısta hsg çektirdim haziranda hasta oldum temmuZda daha olmadım suan
Elvanizam karpuzz adetimin olmasina bir gun vardi benimde test yaptigimde direk beli oldu somra iki gun somra kan verdim 450 cikti