Sevvalkaya aslında burada önemli olan doktorun ne düşündüğü değil sizin ne düşündüğünüz bence. Konu sezaryen veya normal doğum da değil aslında gerçekten doğum başladığında kendinizi kasıp kasmayacağınız bence. Dediği gibi doğum esnasında her açıklık kontrolünde kendinizi kasarsanız doğum gerçekten hem doktor için, hem sizin için zor olur. Bence doktorun ne dediğini önemsemeden kendinizi o esnada bu muayenelere hazır hissediyorsanız ve bu süreci zorlaştırmayacağınıza inanıyorsanız doktorunuza normal doğumu beklemek istediğinizi belirtin. Ha yok yapamam ben dayanamam diyorsanız (ki bu hakkınız, bu sebepten sezaryen olsanız bile kendinizi suçlu hissetmeyin ben de alttan muayenede yapamayacağımı düşünen bir insanım mesela gayet doğal bir durum) sezaryen denersiniz.