Deletedmom73711 Ah bir bilsem 😔 ćok sikintidayim. Hastanede yatıyorum, gece bazı şikayetlerle geldim kalp çarpıntısı ve titreme huzursuzluk arada karnım sertlesiyordu. Beni yatırıp alttan baktı doktor öyle bir bastırdı ki acısı hiç mühim değil sadece neden yani açıklığa bakmak bu kadar elzem mi. Neyse 1 parmak açıklığın var dedi doktor, sancılara bakalım dedi baktı sancı da var ee ne yapcaz dedik yatış öneriyorum sancıları ilaçla durdurucaz dedi. Tuvalete bir gittim bir pıhtı kan, sonrasında kasılmalar devam etti. Ben de imza verip takipli olduğum hastaneye gittim, adam narince attan baktı 1 parmak sadece ve açıklık devam etmiyor dedi. Ben de iyi güzel dedim bunlar da nst de kasılma gördüler ve yatış verdiler. Ciğer gelistirici ve de kasılma önleyici veriyorlar. Eğer nst düzgün gelmeye başlarsa seni taburcu edeceğiz dediler