busraokutan Melisssssss ben iğne vurulduğu gün ilişkiye girmeye başladım kuzum. Ama tabii ben de beklemedeyim gebe misin desen muhtemelen değilimdir
busraokutan Melisssssss normal canım. Bebek beklemeye başlayınca yumurtaliklara giren ağrıları hissetmeye başlıyoruz. Bebek beklemiyor olsak belko hissetmezdik ama bende de bebek denemeye başlayınca ağrı girmeye başlamıştı iğne gibi kısa süreli batma
busraokutan Melisssssss aynen canım. Ama normal hayatına devam edebilirsin. Ben yapmam ya da yapmamam gereken bir şey var mı demiştim normal hayatına feva et demişlerdi
Humannrle Melisssssss bende bugün femara başladım 5 gu kullan 4 gün ara ver gel catlatma iğnesi yapayım dedi ikimizinde tutar insallah