Melisssssss kubraselcuk lekelenmelerim vardı gittim işte pazartesi salı çarşamba fitil verdi Perşembe günü iğne vurun dedi
busraokutan kubraselcuk canım doktora ben çatlatma iğnesi olayım mi diye sorduğumda istersen ol dedi bir iğne yazdı yumurta 16-20 mm olunca yapılıyor sanırım
busraokutan Melisssssss bakalım kuzum hayırlısı olsun. Yani aslında olumsix bakmıyorum ama beklentiye de girmek istemiyorum çünkü hayal kırıklığı yapıyor beklenti
myangelson busraokutan bende aynısını söylemiştim direk adet belirtilerimdi çünkü ama gebelik çıktı hayırlısı olsun hakkında canım
heyecanlianneeee Melisssssss iğneden 15 gün sonra test yapmıştım daha erken olmazmış, pozitif çıkmıştı ama baya silikti sonra kan verdim orda net çıktı
busraokutan Melisssssss yok canım hiçbir şey hissetmedim vurulurken karından vurdular ama bir iki gün sonra yan etki yaptı bana galiba çünkü kol ve sırt etlerim ağrıdı ve asla uykuya doyamadim
busraokutan Melisssssss hadi bakalım kuzum hayırlı olsun inşallah sağlıklı bir gebeliğin ve sağlıklı bir anne ile bebisin hikâyesinin başlangıcı olur bu iğne
Melisssssss busraokutan ya canım çok sağol inşallah ya birşey dicem bu arada Benim yumurtalıklarıma ağrı giriyor ara ara normal mi
busraokutan Melisssssss normal canım. Bebek beklemeye başlayınca yumurtaliklara giren ağrıları hissetmeye başlıyoruz. Bebek beklemiyor olsak belko hissetmezdik ama bende de bebek denemeye başlayınca ağrı girmeye başlamıştı iğne gibi kısa süreli batma