Severozge Ben Rahim filmi çekildim.Ozel hastanede anestezi alarak oldum.Cunku biraz canım tatlı benim.Zaten Rahim filmi(hsg)ilaçlı film olduğu icin,ayağa kalktığımda kendime geldiğimde biraz Sıvı aktı.Bu yüzden gittiğinizde ped goturmeniz iyi olacaktır.Ilk anlar acı yada farklı bir durum olmadı ama narkozun etkisi geçtikçe regl sancısı gibi karnımda sanci oldu zaten narkoz almayanlarda genelde bu ağrı çekilirken olabiliyormus.Bu arada tabiki herkesin bünyesi aynı değil belki hiç agrisi olmaz.Ama bende sonrasında oldu.Hastanede serum takıldı.Ve Rahim filminden 15 gün sonra hamile kaldim.😍doktorumda ilk 3 ayda güzel haberler bekliyoruz demişti genelde Rahim filminden sonra tüp kanalları açıldığı için hemen tutma ihtimali çok yüksek oluyormus.Allahin izniyle 15 gün sonra bebeğimi kucagima aliorm.Allahim herkese nasip etsin sağlıklı ve hayırlı bir evlat😊ben kendi deneyimimi yazdim herkesin farklı olabilir🙏