Ballkusum_33 18 gün kanamam olmuştu benim , doktorla kavga etmiştim gittiğim yer eski usülle yani uyuşturmadan yaptı benim canım çok acıdı kendimi kastığım içinde damarım zedelendi 18 gün kanama gördüm aşırı yoğun şekilde ve maalesef yine alttan işlem yaptılar kanı durdurmak için psikolojik olarak çok yıprandım ne zaman kanamam bitti eşimle 2 defa yakınlaştık işte o sıradada hamile kalmıştım herşeyi bir anda unuttum o hsg acısı silindi kafamdan şükür 30. Haftaya girdik eğer imkanınız varsa anestezili isteyin ve araştırın mutlaka