leona98 Cybex bebek arabasi alan ve ya kullananlar yardimci ola bilir mi ? Hangi modeli tercih etdiniz ? Kullanisli mi ? Fiyatini da merak ediyorum acikcasi (kendi yasadiqim ulkedeki fiyatlarla karsilastirmak icin)
mercimekannesi27 leona98 cybex iris m air aldık henüz kullanmadık ama kullanış açısından hoşumuza gitti, hem baston gibi hem travel gibi oturma ünitesi ile kapanıyor ve kullanımı rahat ☺️
Yolarkadasim leona98 merhabalar ben de cybex bains M aldim yurt dışında yaşıyorum. Daha doğum yapmadigim icin kullanmadim. Hamileligimin basinda aldim yaklasik 900 euroydu. Daha sonra Almanya’daki XXXL pallen Wurselen’de aynisini 600 euroya gördüm. Oraya yakinsaniz mutlaka oradan bakin derim ben
Zeyzeynepnep leona98 ben cybex eezy twist 2 aldim. Ama almanyadaysaniz cybexin daha cok modeli orada mevcut zaten ve her sekilde buradan ucuza aliyorsunuz 🤣
incikinannesi leona98 Ben mima xari kullanıyorum canım cybex in yatak olabilen pusetini almıştım oldukça memnun kaldım şuan cybex melio baston bebek arabası aldım 6 kg oluşundan dolayı Almanya’dan gelecek 479€
sherlock leona98 türkiyedeki enflasyondan pek haberiniz yok galiba 😁😁cybex çok pahalı alabilen sayılıdır bekle bakalım inşallah birileri gelir😂
Melismelo Yurdışında kalıyorum burda cok kullanan var cybex ve stokke cok pahalılar diğerlerine göre bende kararsızım
Banuclk Melismelo stokke uçak iÇin çok büyük bi araba bende çok istedim ama eşim olmadan yanımda zor diye vazgeçtim maxicosi aldım cybex baktım ama görsel olarak maxi cosi yakındı diye bunu aldım
leona98 Nskyhn bir ulkede her kes yag kuyruguna giremez. Illa ki kullanan vardir. Kullananlara dusunenlere sordum🥰
Nskyhn leona98 lafım size değildi 🤭 genel olarak Türkiye de artık her şeyle dalga geçiyoruz yani ağlanacak halimize gülüyoruz artık 🤭😂
Hazally Fiyatını hatırlamıyorum birkaç ay oldu alalı, toplu sipariş vermiştim bu yüzden net bir fiyat bilmiyorum maalesef