SedanurAydnAta şu an 36 haftalığız bende 30. Haftadan beri çekiyorum o bacak arasındaki kasık acısını 😓 ilk önce yürürken ters hareket yaptım incittim diye düşündüm doktora gittiğimde söyledim bebek dönmüş kasığına baskı yapıyo kaslarını zorlamış dedi bebeğimin döndüğünü hiç hissetmedim ama acısı başladığında o günlerde döndüğünü anladım. Allah hepimizin yardımcısı olsun bi sancıda bebişlere kavuşalım inşallah 👼🏻😊