anne96 yüksek kilo ile hamile kalmadıysanız sıkıntı yok 12-16 kg arası kilo artışı normal kabul ediliyor amcak BKİ’ye bakılarak hesaplanıyor bu. Ben çok yüksek kilo ile hamile kaldığım için diyetisyen desteğiyle ilerliyorum. 32+4üm henüz 1 kilo aldım.