snmhsnn bende artık tartilmayi bıraktım 😃 normalde her sabah tartiliyordum. Birde ben hamile kaldım arkamdan görümcem ve eltimde kaldı. Onların hiç bı şey beklli olmuyor gerçi kapalı olmalarının da etkisi var ama herkes onlarla beni kıyasladı ilklerden baya psikojik olarak kötü hissediyordum 😃 şimdi tadını çıkarıyorum. Fazla tanımadığım insanlar sorunca yarım ay veya bir ay fazla söylüyorum. İyi hissettiriyor ,😃