Hareketvakti Folik asit için arkadaşıma diofol önermişti doktoru. Bebeği çok sağlıklı maşallah. Bende hamile kalınca doktoruma sordum diofol kullanabilirsin dedi. Öneri olarak yazayım dedim 🌹
sedashn Folbiol kullanmayın devletin verdiği her şeyden uzak durun bebekler için verdikleri damlalar bile sıkıntılı:) 400 mikrogram’lık bir folik asit uygundur
Lulemom prensannesii_ evet 12. Haftada bıraktım. Multivitamin e geçtim. Onda da vardı zaten folikasit