Safiyenurrr 7 haftalık hamileyim kızlar sağlık ocağındaki folbiol folik asiti verdi devlette gitti başka önerdi sizce ne yapmalıyım sağlık ocağındakini kullanmaya başladım folat değerim 12,03 çok düşük değil ama bebek için kullanman gerek
Mommynurse Safiyenurrr folbiol yükleme doz oluyor genelde 400 mcg kullanılması gerekiyor eğer folik asit kaynaklı sorun yaşayan bebek dogurmadysanz.
seyma9188 Safiyenurrr Ben 12.haftanın sonuna kadar folbiol kullandım canım.Hiçbir sıkıntım olmadı şükür şuan 15+6 haftadayım.
Lulemom Safiyenurrr bende kullandım doğum da yaptım bi sorun yaşamadık. Bana da sağlık ocağı yazmıştı. Doğum doktorumda kullan bişe olmaz dedi. Zaten vücutta biriken bişe değil. Fazlası atılıyo
2022Mom2022 Safiyenurrr banada sağlık ocağında verdiler hastaneye gidince hemen değiştirdiler normalden fazla onu miktarı oda bebeğe iyi gelmiyormuş
seyma9188 Safiyenurrr Çok düşük değildi de yarım tablet kullandım her gün bir sıkıntı olmadı çok şükür 😊
Cubukmakarna Özlee gidiyorum doktorum da çok iyi. Bana da o ilacı verdi ilk doğumumda kullandım. Şimdi yine onu kullanıyorum
Lulemom Safiyenurrr günde 1 tane içtim. Benim de kafamı karıştılar. Doğum doktorum da eskiden başka marka yoktu dedi. Tüm gebeler folbiol kullandı dedi. Bişe olsa 2010 dan önceki tüm bebekler hasarlı doğardı dedi. Sağlık ocağındaki doktora da sordum. Oda sağlık bakanlığı sadece bunh karşılıyo dedi. Çünkü günlük alman gereken bi miktar var dedi. Zaten hepsi emilmiyo bu hapın dedi. Sen düşük olandan kullanırsan hepsi emilmediği için de ihtiyacını karşılayamayabilirsin dedi. O yüzden sağlık bakanlığı bunu karşılıyo garantiye alıyo vücutta da birikmez zaten dedi. O etrafta anlatılarlar diğer firmaların pazarlama taktiği dedi.
Safiyenurrr 2022Mom2022 bıraktim hemen gümde 3 tane bile kullandım birgün hemen biraktim ama doktorun verdiği de çok pahallı
CansuDRY Safiyenurrr Folbiol ihtiyacımız olanın 12,5 katı. Kullanmayın. Aile hekimlerinin çoğu kendini güncellememiş ezbere iş yapan doktorlar maalesef.
2022Mom2022 Safiyenurrr FolisUs var güzel demişlerdi ben ondanda almıştım araştır istersen kendinde Al canım 3aylık 120 idi sanırım trendyolda
tazemommyy28 Safiyenurrr bence burda söyleneni dikkate alıp bırakmayın sonuçta bu gerekli ve kullanmamız gerekiyor özel kliniğe gidiyorum doktorum gerçekten çok iyi ve tecrübeli bende aynısını kullandım bugün bitti hiçbir sorun olmadı şimdiye kadar sağlık ocağında da sordular ne kullandığını söylemiştim bir sıkıntı olsa söylerlerdi olsaydı zaten kimse yazmazdı bunu bize kullanmamız için yine de siz bilirsiniz tabi
Ays_cskn Safiyenurrr Ben kullanmistim bir sorun olmadi sukur 29+0 olduk suan ozele gittigimde guzel ama pahali olanini yazmisti zencefilli falan vinalacdi adi sanirim yanlis hatirlamiyorsam ama iste imkan kisitli olunca folbiolden devam dedik