SbhtYlmz ay nolur hemen bitsin
Ben hamileliği hiç sevmiyorum.
Leylekler getirse keşke ya da bir aya inse hamilelk 😀😂
İkinci hamileliğim. Resmen oğluma kardeş olsun mantığı ile göze aldım yalnız kalmasın die. Eşiminde benimde kardeşimiz var. Kardeşlik çok başka çok harika bi bağ. Oğlumuz bundan mahrum kalmasın diye istedik. Sürekli erteleye erteleye nihayetinde ikinci hamilelikten kaçamadım. 10 günüm kaldı. Adeta gün sayıyorum 😄