anne96 30 haftaliga kadar ayda 1 sonra 2 haftada 1 e düşer gitme aralığı.Doktor o sürede sadece bebeğe bakmıyor sizede bakıyor.Bize normal gelen belki doktor için riskli bu durumu anlatıyor bilemeyiz. Mesela biz aman ödem deyip geçiyoruz ama bazı ödemeler gebelik zehirlenmesinin başlangıcı olabiliyor.