anne96 detaylı ultrasonda vok sukur her sey ıyı cıktı 1 ay gectı hala doktora gıtmedım sızce gıtmem gerekıyormu bugun 26 haftalık olduk nedense hastaneye gıdesım hıc gelmıyor ıcımden bebege bakıyor aynı seylerı soyluyor gerı gelıyorum zaten ☺️ sız ne sıklıkla gıdıyosunuz
Selamcanim anne96 bebege bakıyor aynı seylerı soyluyor gerı gelıyorum zaten Mi. Şaka yapıyorsunuz değil mi? 😑 Bana kalsa iki haftada bir gideyim. Aynı ve iyi şeyleri duyayım geleyim. Sıcaktan üşengeçlikten içinizden gelmiyor olabilir de. Ters giden durum varsa Allah korusun yani.
Pelinakcn anne96 ayda 1 kesin gidiyordum Allah korusun bir sıkıntı olsa onun vicdan azabıyla yaşayamam. 31+2 deyim artık 2 haftada bir gel dedi doktorum.
yigitinannesiiiii anne96 şeker yüklemesi zamanınız gelmiş yaptırmıcaksınız sanırım Ki bence gitmelisiniz evet bi sıkıntı olmadığı sürece aynı şeyleri söylüyolar gibi değişeb tek şey beğin kilosu boyu vs ama bebeğinizde bı sıkıntı olmayacağı anlamına gelmiyor mesela ben 24. Haftada detaylıya girdim 26. Haftada şeker yüklemesine gittiğimde suyumun fazla olduğunu öğrendim ama bana kalırsa hiçbi sıkıntım yoktu doktor özellikle midesine felan baktı şeker yüklemesini zaten yaptırıcaktım auyum fazla olunca kesin yaptırdım
anne96 Selamcanim ilk zamanlarda cok sık gıdıyordum ama sımdı gıtmek gelmıyor ıcımden bılmıyorum dogum yaklastıkca galıba ıcıme bır korku gelıyor o hastane ortamında bulunmak ıstemıyorum . artık yaptırıcak bır test de kalmadı butun her seyı yaptırdım fetal dna detaylı fılan. gıdıyorum doktor bebege bakıyor her sey yolunda cok sukur dıyor bu kadar ve cok para oduyoruz 🤦🏻♀️ doktora ne sorucagımı da bılmıyorum bır agrım sızım da yok bır sey sormuyorum 🤷🏻♀️
sgok Selamcanim valla ben de erkenden gidiyorum 2 haftada bir dayanmıyorum. 3 haftada bir gel dedi ama yok ben 2de bir gidiyorum üstelik 1.5 saatlik mesafede benim doktorum
NM_mom Geçen hafta pazartesi günü detaylı ultrasona girdim kendi doktoruma ise bu çarşamba randevum var. Verilen cd ve raporu kendi doktoruma göstericem takip eden doktorunuz da bi görse iyi olur 🐣 bi de özlediğim için merak ediyorum 3 hafta da bir gitmeye çalışıyorum🤩
anne96 NM_mom ben ılk zamanlarda her hafta gıtmek ıstıyordum ama nedense dogum yaklastıkca ıcımde degısık bır korku oldu ve hastane ortamında bulunmak bana korkunc gelıyor 🥺 doktor odası kokusu hemsıreler oradakı dıger hamileler bunları gormek benı bunaltıyor aglayasım gelıyor 🥺🥺🥺
anne96 Papatyam_annem onu yaptırmayı dusunmuyorum. saglık ocagında aclık tokluk degelerıme baktırıcam
anne96 yigitinannesiiiii seker yuklemesı testı bana cokk korkunc gelıyor nedense ya hıc yaptırmak ıstemıyorum. saglık ocagında aclık tokluk degelerıme baktırıcam
Papatyam_annem anne96 şeker yüklemesini ben yaptırdım gözünde hiç büyütme cnm evde illaki 1 bardak meyve suyu içiyorsun değil mi ya da 2 dilim baklava ona denk geliyor açlık tokluk baktirmqk yeterli olmuyor gebelik şekeri ciddi birsey çünkü gizli gebelik şekeri de olabiliyor bazen onyizden yaptırmak mantikli doktorlar da öneriyor
leona98 anne96 hayir, yaptirmayi dusunmuyorum. Bugune kadar doktorlar ne dediyse yaptirdim. Ikili, genetik ve s. hepsini ama bunu yaptirmak istemiyorum artik. Para tuzagi gibi geliyor artik hepsi
anne96 yigitinannesiiiii ıste ben de aclık ve sonrasında tatlı yıyıp tekrar kan versem aynı sonuc cıkmaz mı 😂
anne96 leona98 aynen ben de oyleyım dıger butun testlerı yaptırdım ama seker testını yaptırmak ıstemıyorum acaba saglık ocagında aclık tokluk degerlerıme baktırsam mı