ruveyda3849 Moonlight_347 ilk günler dikişler baya zorluyor ama 4. Gün falan insan yavaş yavaş kendine geliyor. Şimdi 6. Günü iyiyim çok şükür. Darısı sana inşallah Rabbim hayırla kurtarsın ☺️
Moonlight_347 ruveyda3849 baksana nerden nereye ben normal doğum bekliyordum son dakika sezeryan olmak zorunda kaldım ve dikisliyim çok acıyor umarım dediğin gibi dikiş yerleri geçer sen nasil gaz cikarabildin