Kızlar şimdi ben 3 gün önce akşam doktora gittim lekelenme oldu diye şansıma nöbetçi kendi doktorum vardı o muayene etti şimdi önümüzdeki cuma kontrol olarak gitmeyi planlıyorum alır mı hani akşam gittim ya özel hastane bu arada bidahaki gittiğimde kontrol olarak sayılır mı yoksa vezne ücret talep eder mi