Umutaren N_R yaaa burda da aynıyız bende karpal tünel sendromu var elim uyuşuyo güçsüz şişe kapaklarını bile açamıyorum sinirler birbirine takiliyo ödemden oluyormuş dogurunca ödem atınca geçer dedi doktor☺️