092022anne Benjaminannesi Benim doğumuma 20 gün kadar var şimdiden haşlanmış Mısır ve böğrülce salatası yemeye başlayacağım şimdi de günde 4 litre süt içiyorum aynı devam edicem hamur işi olmadan dereotu yeşillik böyle devam ederim zaten emzirme ile gider kilolar
tontonhanim Benjaminannesi ben onu hiç duymadım ben şimdiden her gün lapa yapıyorum süt meyve ceviz badem vs katıyorum ve bunu doğumdan hemen sonrada devam ettirmeyi düşünüyorum yiyenleri gördüm siz yine de bildiğinizden şaşmayın yanlış yönlendirmek istemem 🌼 sağlıkla büyütün 🌼
Aysnr11 Benjaminannesi bu süreç geçici emzirdikçe zaten kilo verirsiniz daha çok yeni doğum yapmışsınız emin olun bebeğiniz sizi emdikçe kilolarınız gidecek lohusalığınız bitince spor ve diyet yaparsanız çok çabuk verirsiniz üzülmeyin şuan bebişinize odaklanın 🥰
Aysnr11 Benjaminannesi Bence ekmeği sadece kahvaltıda 2 dilim şeklinde tüket akşam yemeklerinde tüketme zaten faydalı bişey de değil ☺️
hunilimom Benjaminannesi bu sıcak hava da içiliyor hele emzirirken ekstra bı su içme istegi oluyor bilirim
Emily37 Benjaminannesi ben ilk bebeğimde boş su ve yeşil sebze tükettim özelliklede karalahana.eşim karadenizli kayınvalidem karalahana çorbası yapardı inanılmaz sütüm arttı hiç öyle gaz falanda yapmadı yapanıda duymadım.bende bakliyatlar gaz yapıyor.Birde ne yaparsanız yapın ne kadar dikkat ederseniz edin bebeğiniz kolikse hiçbişiy fayda etmiyor.benim oğlum kolik bi bebekti ne yesem gaz yapıyordu.
funnymummy Benjaminannesi kimyon at yemeklerine canım hatta gaz da olursa kimyon çayı iç etkili olur bol yeşillik su en etkilisi
Benjaminannesi HuyumKurusun_ aşkım doğumdan sonra yenilecek ve yenilmeyecek gruba ayrıldığını bilmiyordum ki
Deletedmom_110 Benjaminannesi Bol bol yeşillik ye hurma ye meyve suyu ve su iç humananin kimyonlu rezene çayı kesinlikle iç hem kilo kaybettiriyo yağ yaktiriyo ve süt artırıyor doğum yapalı 20 gün oldu ben 12 kilo verdim o çay sayesinde
Deletedmom623737 Benjaminannesi arden 1 aylıkken ben tüm doğum kilomu vermiştim çok yanlış Besleniyorsun kuzu bol bol kuruyemiş yeşillik su yiyip içersen zaten sütün olur. ve ne kadar kaliteli beslenirsen sütün o kadar kaliteli olur
Gny18 Benjaminannesi canım ekmeğin yada çok yemenin süt yaptığını sana kim söyledi? Getir onu buraya saç baş dalalım 😅 bol bol su içeceksin canım sudan iyi süt yapan başka bir şey bilmem ben. Kızıma 92 kg doğuma girmiştim kızım 3 aylıkken 70 73 kg falandım biraz dikkat etseydim her halde 60 ı görürdüm. 2 yaş 3 aylığına kadar kızım emdi foşur foşur sütüm oldu hep. Su su su bol bol iç yemene dikkat etmezsen üzgünüm ama o doğum kiloları + sonrasında aldığın kilolar hep kalır.
Cen-net Bacım. 3 3km3gi günlük. Nerene yiyorsun y. Mercimek ye bol. Şu iç bulgur pilavı yap bol bol yesillik ye ama 3 ekmek Yeme kendine yazık. Etme ilerde o kilolar verilmiyor
Benjaminannesi Cen-net yaaaa deliricem bana mercimekte yeme dediler Allah’ım ölmek istiyorum yoksa ben çorbami da yapardım yemeğimide ama her şeye bir şey dediler sabah öğle akşam kahvaltı yapıyorum 😔
Deletedmom623737 Selamcanim kesinlikle öyle bebeğe de kilo yapmaz duru süt kaliteli beslenecek ki yağlı sütü olsun
ceren_1411 1 hafta oldu doğum yapalı ekmeği sadece kahvaltıda yiyorum akşam yemeğinde de tüketmiyorum.Bol su içiyorum acıktığım zamanda hurma incir yiyorum şükür şu an sütüm güzel geliyor.Hurma ve incirle birlikte Rezene ve kimyon çayı içiyorum
Benjaminannesi ceren_1411 onu yeme bunu yeme dediler inan elime kalan sadece kahvaltılik kaldı onu da ekmeksiz nasıl yapayım 😔 herkes bir şey dedi