Betusgani banyonuz genişse koymaya yer varsa katlanana gerek yok. Babyjem’in setini almıştım. Her seferinde külfet oldu katlamak. Bi baktım lavoba dolabının altında yer var, üşendiğim zamanlar yıkayıp öylece oraya koyuverdim 🤗 5-6 aylık olup ağırlaştığındaysa fileye koyunca küvette biriken kirli suya değiyordu popişi, tek başıma yıkamakta zorlandım o yüzden. Şimdi ise banyo-mama oturağı aldım. Yenidoğan bezini de 132 adet filan almıştım. Deneme amaçlı. Prima premium care. Baktım bi sorun yok, çoklu çoklu uyguna getirip alıverdim, hala onu kullanıyorum.