Betusgani Küvet setini katlanabilir mi almalıyım yoksa normal mi bilemedim 🥲 Bir de yenidoğan bebek bezini kaç paket aldınız acaba ?
Smyye1B Betusgani Kovası hariç diğerlerini katlanır almanı tavsiye ederim. Eşim sagolsun her seferinde üzerine abaniyor her seferinde salonum sırılsıklam oluyor. Yeni doğan bebek bezinide 20gun kullandım ama kaç tane gitti hatırlamıyorum
Melike Betusgani Katlanır küvet aşırı kolaylık oluyor ama Kovayı katlanır almayın bence çünkü 4 kere falan suyu yanlışlıkla halıya döktük🥲 azıcık çöktürsen kapanıyor hemen file olarak da köpük file tercih edin bence bebiş için daha rahat oluyor 😌
Zeynepppdyg Betusgani ben ablamdan aldım ama vermeseydi kesinlikle katlabilir alırdım, yer kaplamıyor hatta hala ablamdan almayıp katlabilir mi alsam diyorum çünkü evde gözükmesi beni rahatsız ediyor😇
Deletedmom_110 Betusgani Ben katlanmayan aldım sevibebenin yenidoğan bezi de 86 li 3 paket bitirdik 4. alacak eşim birazdan 😅😅bebekten bebeğe değişiyo kilosuna göre
Keereminannesii Katlanabilir al canım yeni doğan bezide bir paket alman yeterli bence bana bir paket yetti tabi bu bebekten bebeğede değişebilir
Betusgani Keereminannesii fileyi hangi marka aldınız acaba katlanabilire olan ? Bebeğin kilosu boyu da normal ilerliyor, normal bir bebiş için 1 paket yeterli olur diyorsunuz sanırım ☺️
Keereminannesii Betusgani ebebeğin kendi markasını aldım çokta memnunjm ikinci çocuğuma kullanıcam şimdide
Betusgani Zeynepppdyg o zaman kesin katlanabilir alıyorum, çünkü 40i çıkana kadar kaynanamda kalacağım 🥲
SibelBalciOz Betusgani ben trendyoldan katlanır aldım,fileyi BİM’den aldım.Ama e bebekte görmüştüm köpük fileler vardı.Kova katlanmaz inşallah başımıza gelmez ya 😞 ilk hamilelik,tecrübesizlik tedirgin oluyorum
Irem88- Betusgani katlanabilir küvet setinden aldım bugün doğumum eylülde bezde 120 adet olandan bir paket aldık
Elisam123 Betusgani bi videoda görmüştüm bebeği yıkarken kovası da küvet de yamuluyordu kullanışlı değil bence ama yer kaplamaması yönünden iyi bir tasarım bende eski tip olanından var 1 yaşına kadar çok rahat aktuf kullandım ama sonrası da sandalyeye geçiş yaptım küvet evin içine sığmıyor Hakikaten 2. Çocuğu da onda yıkayıp çiçeklik yapmayı düşünüyorum bahçeye 👌