Balkaymak_ Ben şişli kolan Hastanesinden randevu aldım bakalım inşallah iyi bir doktora denk gelmişimdir
cansualisa Balkaymak_ ay Azeri bir doktor vardı bayan çok iyi doktordu 2 kere gitmiştim Beylikdüzü’nde oturuyorum diye daha da gidememiştim
Busraa96 ardaada Kendisi tüp bebek uzmanı ama tavsiye üzerine Jane Özcan’a gidiyorum siz kime gidiyorsunuz
Balkaymak_ Nkrdnzz bende eda adevviye hanımdan aldım randevu sizde mi ona gidiyorsunuz inşallah bende memnun kalırsam doğuma kadar onda kalırım . Sevindim aynı dokyor olmasına 🥰