zehra-ss evet canım 19 haftalıkken böbrek ağrısından sürekli acillik oluyordum, ürolojiye gittim böbrek büyümesi dedi, eğer 3 kere acillik olduysan 4. Ye stent takılması gerekir dedi , benim sancılarım geçmeyince ameliyat oldum sağ böbreğime stent takıldı 19. Haftalıkken. Şimdi 36+4 üz. Merak ettiğin ne varsa cevaplarım