Gamzesaa canim banada Tetanoz aşı hakkında bilgi verirmisin🙏 benim kafam günlerdir karışık ne yapacağımı bilmiyorum :((
Ben bazi asılarda ateşlenebiliyorum bunu doktorlara belirtmeme rağmen genede aşını ol diyolar.
Şu an 19+5 hamileyim, salı günü detayli ultrasonum var ve ben hâlâ hareketlerini hissetmiyorum ya da ben anlamiyorum. 3 gün önce daha doktordaydim ve herşey yolundaydi hissetmemem normal dedi.
Şimdi aşı için hareketleri hissetmem gerekiyor mu ve hangi haftalarda öneriyorsunuz ve sadece 1 doz olsam yeterlimi🌺