yozgey teşekkür ederim canim zaten bildiğim kadariyla 26 haftaya kadar hareketleri düzensiz olur ve pek önemi yoktur ondan sonra takip edilmeli.
Ben 19+5 ve sali günü detayli ultrasonim var o da temiz cikar Allah’in izinyle ozaman tam 20 hafta olucaz. Ben 3 gün önce doktordaydim ve ben hâlâ hissetmiyorum ya da ben anlamiyorum🙈 o da gayet normal ilk gebelikte dedi kafaya takma.
Benim tetanoz aşı az kaldı ama bazilari hissetmen gerekiyor aşı olurken diyor bazi önemi yok diyor ondan sordum canim, olmazsa salı günü doktorom ile görüşürüm ona göre yaparim