Deletedmom8373 ayyy benim olduuu bende senin gibiyim. Normal hayatımdada balık sevmem. Canım acayip balık istedi. Eşim götürdü öyle bi yedimki yanımda oturan utanır hahahah parmaklarıma kadar. Bol limon sıkıp yedim. Şimdi limondanda balıktanda yazarken bile sanki kusucak gibi oluyorum resmen iğreniyorum. Eskiden sadece yemezdim şimdi tiksiniyorum