Kbra_122 Dilekaktassss yavaş yavaş başlar canım bi anda olmuyor sancı ama dikkat et kız doğuma filn gidersen yaz buraya etiketle merak ederm
Dilekaktassss Kbra_122 nişan bir defa da gelip biten bir şey mi yoksa devam eder mi yani 3 saattir ne zaman lavaboya gitsem akıntımın içinde kırmızı kan var endişelenecek bir şey var mı acaba
Kbra_122 Dilekaktassss rabbim yardımcın olsn canım hiç stres yapma rahat ol sancılarını takip et içine sinmezse Dr git
Mrysmg Dilekaktassss suyun gelirse gitmen gerekir ben yazana kadar merakini gidermissindir ama cevapsiz birakmiyim dedim 🌸
Tugceonur Dilekaktassss nisan gelince sançiya bagli dogum baslayabilir benim haftalar öncesi gelmisti sancilarininizi kontrol edin
Kbra_122 BusraKader ooo direk yatırırlar sancn varsa Rabbim kolaylık versn inş hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde dünyaya getiririz evlatlarımızı zamanında