Dilekaktassss diğer kızım da aynı şekilde nişan gelmişti Dr gittim erkek doktor du nöbtci neyse baktı dedim daha bir şey yok sen sezeryanlıksn demişti ama Bn eve gittim sabah tekrar kndi doktoruma geldim dedim dün akşamki Dr böyle böyle dedi diye dedi biz normal doğumu deneyelim son ana kadar dedi neyse nst girdim hafif sancılar vardı snra sabah saat 8 gibi suni sancıyı verdi öğlen 2 de doğum yapmıştm