Ipeksari57 bende 36 yim 39 a uyumluymus her şeyi, 22 haftada sıvı eksilmesi yaşadım, ordan biliyorum amniyon sıvısı değil bu haftalarda gelirse boşalırcasına geliyor su, bende de var yoğun akıntı rahmimiz doguma hazirlaniyor bebek baski yaptigi için daha fazla geliyo