onurhan imalı imalı yazmışsın iyi burdasın engel mi yedin nefes almaya mı çıktın felan. Sanki ben cevap veremeyip ortadan kaybolmuşum gibi. Adminler postları siliyorlar ne yapıcam habire onun derdine mi düşücem. O postu açmamın nedeni de diğer postu birden sildiler yazdığı şey cevapsız kaldı beni yalancı çıkardı, kanıt olarak ekran görüntüsü attım. Yalanlarıyla mutlu olsun, beni yalancı çıkarmasın yeter.