cocuk odam yok evim sobalı . doğum yapınca annem 2 hafta kadar bizde kalicak ikimiz oturma odasinda yatip bebeğe bakicaz yani besik orda durucak sonra annem gidince beşiği yatak odasina geçiricez ama kış gelince beşik oturma odasinda durucak yine. oturma odasina asmak daha mantıklı gibi ama karar da veremedim