Yagmurrr98 yok ya hu ne olacak bir defadan 😅 sık sık tüketmek iyi değil bence.. ilaçlar nasıl hemen etki etmiyor bünyeye de düzenli kullanımda etkisi başlıyor.. bu katkı maddelerinin zararları da öyle.. ne kadar çok sık kullanırsan o kadar birikir vücutta.. arada kendimizi şımartmaktan bir şey olmaz bence 😅