Yagmurrr98 hazır satılanlar zaten genelde etsiz çiğköfte artık sadece bulgur var. Ama maalesefki onların da için de hep katkı maddesi olması olası, ki mantıken bulgur uzun süre sağlam kalacak bir besin değil hemen bozuluyor.. çiğköfteciler de her gün tamamını satmıyor muhtemelen o malzemenin.. o yüzden içlerine katkı maddesi katıp tüketim sürelerini uzatmaları mantıklı.. ama hamilelikte de işte katkı maddesi olan ürünleri sık tüketmemek hatta yapılabilirse hiç tüketmemek gerekiyormuş.. ha bu arada birkaç çiğköfteciyi arayıp sordum içinde katkı maddesi var mı diye şiddetle hayır dediler bana.. ama sonradan bir arkadaşım dedi ki onlar değil, üretim yerleri anlar bu bilgiden dedi.. üretim yerlerinin de kolay kolay kabul edeceği bir bilgi değildir diye düşünüyorum insanların en masum diye baktığı bol kazanç sağladıkları bir gıdadan uzak durmamaları adına 😅 ama bana katkı maddesi olması çook mantıklı geliyor.. öyle yani tabii ki tercih meselesi ama ben maalesefki uzaktan iç geçirerek bakıyorum çiğköfteye de 🥲 ama hamilelik bitince dalıcam inşallah 😂🤤