Mucizem_00
Benim biraz abartı olabilir ama hepsini kullanıyorum.
1 tane kalın özdilek ten alındı (hediye geldi) (Bunu sadece hastaneye götürürken kullandım)
1 tane alize puffy
5 müslin (en çok bunları kullandım kundak yaparken çok iyi oluyor)
4 penye battaniye
2 Polar battaniye
1 tane elyaflı battaniye
2 tane triko
Bir çoğu hediye geldi hepsini kendim almadım ama hepsini kullandım kızım 18 aylık kullanmaya devam ediyorum. 2. Bebekte geliyor inşallah ona da kullanacağım. Müslin ve penye baya kullanılıyor ilk zamanlar özellikle.
Ocakta doğum yapmıştım. 2. Bebek kasımda inşallah