BIR_SIYAH__HIAYESI63 minisinannesiyim bende aynı haftadayim sancim var açılma yok diye taburcu ettiler. Sizin açıklık varmıydi normal doğum mu yaptınız bebis nasil
Aalleeyynnaa minisinannesiyim hayırlı olsun gözünüz aydın, neden sezeryan oldu sancılarınız da varmış ama açılma mi olmadı acaba
minisinannesiyim Aalleeyynnaa açılmam yoktu sancım vardı bide bebeğin kalp atışları bozuk çıkmıştı o yüzden
Sultankygsz Bebegınızle hastanede mi yatıyorsunuz yoksa evınıze çıktınız mı gözünüz Aydın olsun bu arada
Ruveyda_baskapan minisinannesiyim amin canım , sanada bebeğinede uzun sağlıklı ömür dilerim hayırlı olsun ❤️
BIR_SIYAH__HIAYESI63 minisinannesiyim qnladim canım sağlıkla büyüsün bebis sancıların kaçta çıkıyordu peki
Svcncmrnz minisinannesiyim batma hissi oluyo muydu? Bende 35+4um ve aşırı baskı var vajina da resmen çıkacak.gibi iş güç yapamıyorum canım öyle yaniyo ki sizin öncesinde belirtileriniz nelerdi.ve kilosu nasıl ?