Yusuf_41 minisinannesiyim maşallah hayırlı olsun rabbim sağlıkla huzurla mutlulukla büyütmeyi nasip etsin 🧿🥰nasıl geçti neler hissediyorsun normal mi sezeryan mı oldu
Hacisss minisinannesiyim ay gözünüz Aydın bende şuan hastanede yatıyorum oğlum da hem kordon dolanması var hemde 2 gündür sancılarım yarın 35 haftalık olucam inşallah doğarsa benimkini de küveze almazlar 🙏🏼
minisinannesiyim Yusuf_41 sezeryan oldum nişanım 1 hafta önce gelmişti sancılarım başladı hastaneye gittim çok çıktı sancım durdurmaya çalıştılar ama maalesef durma ve aldılar bebeği .
Elly20 Maşallah🙏🏻 sağlıkla bir ömür insallah🧿 Erken doğum olarak geciyor; bebeğiniz nasıl her sey yolunda mı
Aalleeyynnaa minisinannesiyim hayırlı olsun gözünüz aydın, neden sezeryan oldu sancılarınız da varmış ama açılma mi olmadı acaba
minisinannesiyim Kbrmoms_ 2.970 gram doğdu küvete almadılar anne yanında takip edecez dediler sürekli kontrol ediyorlar ama
Ruveyda_baskapan minisinannesiyim amin canım , sanada bebeğinede uzun sağlıklı ömür dilerim hayırlı olsun ❤️