LamiyaCetinkaya Irnasatka Riske girmişsin ama yetişmişsin neyse ki 😍 Ben de ıkınmada zorlanmıştım, tecrübesizlikten oluyor ama önemli olan sağlıklı olmak ❤️
Ipeksari57 BusraKader 35+5 haftalığım ama 38e uyumlu dedi doktorum benim en başından beri bebeğim hep 2 hafta onde boy kilo gelişim olarak
Irnasatka Sema150919 hepsini yaptım ama hiç açılmam yoktu sabahına doktora gittik yine açılma yoktu akşamına 9 cm olmustu
Sema150919 Irnasatka size aşırı özendim şuanda 😀 benim de hiç açılmam yok bebek çok aşağıda oysaki açılsa gelecek
sacmalamakizim Irnasatka Yaaa masAllah sağlıkla büyüt insAllah şimdi ne kadar güzel ne kadar güzel kokusu vardır doya doya sarıl kucağına al bugünler geri gelmez canım 😍❤️