Irnasatka 9 cm açıklıkla gelmişim hastaneye,yalancı sancı sanmıştım direk doğuma alındım Allahım hepinizin yardımcısı olsun çok güzel bi duygu 🥹
Ipeksari57 Irnasatka Oyy Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin Hayırlı evlat olsun inşallah💜🤍🥰. Bu arada Sancıların hafif miydi 9 cm olana kadar nasıl dayandın evde merak ettim her insanın farklı olur gerçi ben 4 cm den sonra hastaneye gittim ve orda çektim de Sancıları o yüzden soruyorum. Bize de her an gelebilir dedi doktorumuz da hafif sancılarım var merak ediyorum. Her ne kadar ikinci gebeliğim olsa da 😍
nbhtcni Irnasatka rabbim sağlıkla büyütmeyi naisp etsin inşallah, ikinizede geçmiş olsun canımm. Bu arada ağrılarınız nasıldı, ilk gebeliğim banada ara ara giriyo ama yalancıdır diye umursamıyorum çok.
LamiyaCetinkaya Irnasatka Sağlıkla büyütün inşallah 🙏 Kız nasıl anlamadın sancıyı sen ? Ben hatırlıyorum da o son dakikalar başka bir şeyle karıştırılmıyor ki
Irnasatka Ipeksari57 cok teşekkür ederimm cok ağrıyordu ama banyoda suyun altında rahatladım Allahım bi nefeste kurtarsın 💖
Irnasatka nbhtcni cok teşekkür ederimm zordu çok ama bi şekilde oldu sabah sıfır açıklık akşam az sancıyla 9 cm olmustu
Irnasatka LamiyaCetinkaya anladım ama doğmaz diye düşündüm hemen evde dayanmak istedim 2 cm falansa şükür edicektim 9 cm duyunca sok oldum epiduralde vermediler açıklık cok diye sadece ıkınmakta cok zorlandım
Ipeksari57 Irnasatka Rica ederim canım ne demek Evet bende bol bol duş almıştım evde ağrı kesici etkisi var derler demek ki sizde baya işe yaramış buna sevindim 💜 Gerçekten çok sevindim evde ağrını çekip sağlıkla kucağına almana 🥰 Allah razı olsun canım inşallah bir nefeste olur benimki de 💙💜
LamiyaCetinkaya Irnasatka Riske girmişsin ama yetişmişsin neyse ki 😍 Ben de ıkınmada zorlanmıştım, tecrübesizlikten oluyor ama önemli olan sağlıklı olmak ❤️
Ipeksari57 BusraKader 35+5 haftalığım ama 38e uyumlu dedi doktorum benim en başından beri bebeğim hep 2 hafta onde boy kilo gelişim olarak
smnrsmnr Irnasatka ultrason ile uyumlu çıktı mı kilosu acaba . Maşaallah sağlıcak ilr büyüsün minik ınşaallah ♥️