busracolakk Erdem hastanesi gülçin hanım yada funda hanım 🙏🏻 funda hanıma geçen cuma muayene oldum gülçin hanım olmadığindan sanki daha önce ona gitmisim gibi geçen gece sancılanıp gelmişsin muayenen yapılmış filan dedi. Evet hocam ayşe hanım açılma baktı baş parmak kadarmış dedim . Korkma dogumu tetiklemez o kadarcık açıklık , bebişimiz bi 15 gun daha sabretse bize yeter dedi 🤭