haklisinesracim Evet canlarım 2. normal doğumunu yapmış olan anneler, ilki ile farkı nasıldı biraz bahsedebilir misiniz ?
Meyvem haklisinesracim açılmam daha hızlı ilerledi ilkine göre ama bebeğim 3800 kg du ve ameliyata alınma ihtimaline karşı aç susuz kaldım yeterince ikinamayinca maalesef onda da dikiş oldu ama iyileşme süresi toparlanmak vs daha hızlı oldu
girl_boy_annesi haklisinesracim rüyama girdi ya oğlum çok iriymiş doktor seni sezaryene alalım diyor bende kabul ediyorum belden uyuşturmalı Sezeryen varya ona giriyorum o kadar kolay geliyor ki Doğumdan çıkıyorum Doğum hanede yaşasın sezaryen ohbeee ne kolaymış normal Doğumda boşuna sürünmüşüm diyorum😂😂😂😂
Elisam123 girl_boy_annesi 😅😅 maşallah doğumu yapmışsın bile en azından korkun kalmamış 👌 rabbim sağ salim kavuştursun ❤️
kiraz_zeynep girl_boy_annesi valla aynı bende aklımdan hiç çıkmıyor psikolojim bozuldu korkudan tansiyonum düşüyor sürekli
girl_boy_annesi Meyvem Dikiş olayı çok kötümü normal tuvalete otura biliyormuyuz ilk çocuğum da kafası küçüktü dikişim olmadı ama bunda olma ihtimali var 🙈
haklisinesracim Meyvem Sancılar daha hafif gelmiyor dimi aynı o öldürücü vurucu yıkıcı yerden yere atıcı hayattan koparıcı saç baş yoldurucu sancılar 😢
Meyvem girl_boy_annesi ilk bi iki gün zorlaniyosun biraz ama ne kadar dikkat etsen temiz tutsan o kadar çabuk iyileşiyor çok abartilacak kadar da kötü değil klozet varsa daha da rahat
girl_boy_annesi haklisinesracim 18 saat Suni sancılı, yerlerde sürünmeli, ölüyoruuuum diye eşimin kolunu ısırmalı ama eşim çok gözüme battı 😂😂😂
girl_boy_annesi haklisinesracim bunlar hep bi postta sezaryen Doğum anne ve bebek hayatı tehlikeye girmeden yasak olması gerekiyor dedim çok linçlendim 🙈🙈
Meyvem haklisinesracim yok aynı sidette oluyor ama ilk doğuma gore daha kısa sürüyor Çok abarttın kız 🤣😂
zehraduman haklisinesracim benim ilk doğumum olacak az vakit kaldı bugün yarın gelebilir merak ediyorum çok mu şiddetli vuruyor doğumun başından itibaren bu kadar şiddetli mı yani
Deemetibostnci Birinci ye göre çok kolay oldu evde sancımı çektim açılmam vardı 1 saatte dogurdum çıktım