Bende Mı var çok memnunum çok aşırı kullanan biri değilim ama öncelikle 5lt yağı bir ayda bitiren ben 2 lt yağ bir ay geçti bitmedi. Bir de yanında yağ püskürtücü bir şişe alın onunda parfüm sıkar gibi sıkın yağı üstüne ben o şekilde pişiriyorum bazen unutuyorum bile sıkmayı ama yağlı daha lezzetli oluyor tabi. Şu ana kadar kek yaptım ama içi pişmedi belki de ben yapamadım, etleri falan çok kısa sürede ve çok iyi pişiriyor, kızartma desen yapmıyorum artık atıyorum içine mis gibi ama patlıcanı pek yapamadım ya onu yapabilen varsa öneri alabilirim, ekmek kızartıyorum 2 dk da çorbaların yanına harika birşey yani fırın açmıyorum temizlemesi de çok kolay. MI marka uygun gayet diğerlerine göre